注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

羽ばたきましょう!

強さは困難に立ち向かう事でしか掴めん!ならば、我はあえて茨の道を進もう!!

 
 
 

日志

 
 
关于我

追梦人,通过CATTI日语二级口译,广外日语口译专业应届,就活中,口译业务请联系邮箱。声控,喜欢动画和轻小说。中日通訳者です。有能ですが(多分)面白味のない人。

网易考拉推荐

好烦啊~  

2009-09-27 23:45:59|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

好烦啊,个数学老师都系九路嘅,1日点做5张卷姐,本身必修5D也都已经唔记得晒尬啦,又唔复习喔,直接就教我去做卷,你估我系你咩!

 

个历史老师又系傻嘅,未上课就叫人做下节嘅作业,你都唔系傻尬啊嘛?感你仲上咩课姐,系你自己对理科班有偏见喳嘛,边个话我唔中意学历史握,系你自己无心教,唔系我无心学好唔好啊?我上学期全级前10都你话我重理骗文?你都唔系九路尬!

 

本来班主任叫物理,我应该学得唔错先啱尬?点解我今晚做题,题题都唔识呢?百思不得其解啊~~~~

 

最好算系化学老师啦~~~又靓女,唯一美中不足的就系有个2岁大嘅女儿...艾...不过成日问下点解你又唔做作业啊,你有信心听好今节课吗??,搞到我次次都答佢:“我相信我的能力!”感先可以过关~~~

 

生物又系唔知搞咩嘅,听日翻学讲分,如果我今次都罗唔到高分的话,我就去补习!

 

地理老师,唔知点解比人叫左高清健..点高清法啊?(ps:化学老师戏称化学键...),佢竟然叫我答秦岭淮河系中国的作用握,仲话有7、8个感多叫我答晒~~你都唔系傻尬啊嘛,我读理尬,我识就系唔到啦~~

 

啊~~政治老师,好中意啊~~以前高一就睇佢讲历史~~~(教政治,讲历史?)又唔会话好严握,一个星期交一次作业,我必修4都学得唔错啊,上次做卷,命中率都7成啊~~哈哈

 

语文老师都几好,好有激情~~又唔会难委我握,好好人~~我一定会尽快背完陈情表嘅!

 

 

都唔知点解今晚无厘头会黎写文嘅....

  评论这张
 
阅读(55)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017